Przygotowanie i skład graficzny ogłoszeń reklamowych, sprzedaż powierzchni reklamowej w prasie, radio, telewizji, Internecie, bezpłatny projekt ogłoszenia, wycena i rezerwacja powierzchni w mediach.

 

Ogłoszenia prasowe, dom mediowy - przygotowanie i skład graficzny ogłoszeń reklamowych, sprzedaż powierzchni reklamowej w prasie, radio, telewizji, Internecie:

  • bezpłatny projekt ogłoszenia
  • planowanie mediów
  • wycena i rezerwacja powierzchni w mediach (prasa, radio, TV, Internet)
  • sprzedaż powierzchni reklamowych
  • inne

Sprawdź, co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić - zobacz pełną ofertę

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!

Dom mediowy
tel. 52 33 94 127
tel. kom. 601 080 012
dommediowy@remedia.pl

 

 

Najczęście zadawane pytania


Czym zajmuje się dom mediowy w firmie Remedia?

W ramach działań zapewniamy kompleksową obsługę z zakresu przygotowania media planera i sprzedaży powierzchni w mediach. Nasz doświadczony zespół zaplanuje Państwa firmie kampanię w mediach, a także ją zrealizuje. Współpracujemy z poszczególnymi czasopismami (gazety, tygodniki, miesięczniki, prasa branżowa), a także telewizją (regionalną i ogólnopolską), rozgłośniami radiowymi i portalami internetowymi. Ponieważ wiemy, jak cenny jest Państwa czas, proponujemy kontakt z redakcjami z całej Polski za naszym pośrednictwem. Przygotujemy ogłoszenie, a następnie zlecimy jego publikację w wybranych przez Państwa mediach.
Współpracujemy między innymi z takimi tytułami jak: Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, Gazeta Prawna, Polskapresse, Gazeta Pomorska, Express Bydgoski, Nowości Toruńskie, Dziennik Bałtycki, Głos Wielkopolski, Dziennik Łódzki, Dziennik Zachodni, Gazeta Krakowska, Gazeta Wrocławska i inne.

W jaki sposób zlecić wykonanie i zamieszczenie ogłoszenia domu mediowemu?

Należy skontaktować się z nami osobiście, e-mailowo lub telefonicznie. W celu przystąpienia do realizacji zlecenia w gazecie musimy poznać następujące szczegóły Państwa oczekiwań:

  • treść ogłoszenia
  • jaki typ ogłoszenia, np. reklamowe, przetarg, oferta pracy
  • zasięg przekazu: regionalny, krajowy, branżowy
  • rodzaj grupy docelowej

Następnie, po kontakcie z wybranym tytułem, dokonujemy wyceny. Po akceptacji kosztów i projektu samego ogłoszenia/reklamy nie pozostaje nic innego jak oczekiwanie na ukazanie się ww. w prasie.
Podobnie wygląda proces zlecania reklamy/ogłoszenia w telewizji, radio, czy Internecie: uzgodnienie szczegółów, przedstawienie wyceny oraz projektu, akcept, realizacja. 

 

Nasi klienci

Kontakt

Centrum Promocji i Reklamy Remedia Piotr Florek

ul. Dolina 35, Bydgoszcz

 

telefon52 33 94 100

fax52 33 94 131

 

Sprawdź jak dojechać.